Welke graphics card zit er in MAINGEAR Vybe Stage 1?

Het gaat om deze: https://maingear.com/product/vybe-stage-1/

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nog even een algemene reactie, ik zou eerder gaan voor bijv. de Tweakers Best Buy suggesties / systemen, moet je welliswaar zelf (laten) samenstellen maar haal je misschien uiteindelijk meer uit dan 'kant en klare' systemen.

Antwoorden (2)

Er zit geen aparte grafische kaart in, deze is geïntegreerd in het systeem.
Het is een ingebouwde AMD Radeon RX Vega 11 GPU.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Is het wel een goede card voor gamen?. Ik hoef niet hele heftige games, maar Fortnite en Minecraft enz
SimonV
3 jaar geleden
Dat moet prima kunnen voor Fortnite, Minecraft:
https://www.quora.com/How-powerful-is-Radeon-RX-Vega-11-in-Ryzen-5-2400G
De CPU (Ryzen 5 3400G) heeft een ingebouwde videokaart, daar zul je het met dit systeem naar vermoeden mee moeten doen. Dit is een Radeon RX Vega 11 van 1,4GHz. Verwacht dus geen geweldige game prestaties maar simpele spellen zijn naar verwachting wel mogelijk. Een losse kaart presteert altijd beter, echter twijfel ik licht of de 500W voeding met een goede kaart wel voldoende zal zijn.