Hoe kom ik erachter welk type PC ik heb, het is een HP ....?

3 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Op de fysieke computer kijken. Daar zit meestal een stikker op
taillie
3 jaar geleden
dxdiag typen nadat je windows toets ingedrukt hebt is ook een optie

Antwoorden (1)

Houd de Win-toets ingedrukt en druk op R. Nu wordt het commando 'Uitvoeren' geopend op een pc met Windows.
Op pc's met Windows 7 of een nieuwere versie van Windows kun je ook met je rechtermuisknop klikken op het startmenu en vervolgens klikken op 'Uitvoeren'.
Typ msinfo32 in het venster van 'Uitvoeren'. Dit doe je in de zoekbalk aan de rechterkant van de kop 'Open'.
Klik op OK. Nu wordt het hulpprogramma 'Windows Systeeminformatie' geopend, met daarin details over het specifieke model van je computer.
In dit venster kun je de productnaam van je computer vinden, dat staat naast de categorie 'System Model'.
SimonV