Hoe laad je altijd veilig je digitale middelen op?

Hoe kun je ervoor zorgen dat je je digitale middelen -zoals een tablet/smartphone/laptop- áltijd veilig oplaadt? Is het een relatief veilige optie om je middelen via de USB-poort van je computer op te laden?
Dit wegens een onlangs doorgebrande stekker/adapter (goed aangesloten) die 10V was i.p.v. 5V.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (1)

Meest veilige is opladen met originele adapter en via het stroomnet.