Zijn er laptops die de Sims 3 aankunnen?

Je hebt er onder andere 2,4 kloksnelheid voor nodig en een goede videokaart. ( http://thesims3.ea.com/view/pages/feature6.jsp ) Waarschijnlijk zal zo'n laptop net zo duur zijn als een nieuwe desktop, maar de mobiliteit van een laptop is echt nodig.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

De vereiste specs vallen reuze mee. Bijna alle huidige mid-priced (va 750) laptops kunnen dit spel uitstekend aan.
Let er wel op dat je laptop een discrete grafische chip heeft. (Nvidia of ATI)
Die vereiste 2.4 Ghz is waar veel mensen zich in vergissen.
Een 1.80 Ghz Core 2 Duo is veel krachtiger dan een 3.0 Ghz P4. Dus als daar staat dat je minimaal een 2.4 Ghz P4 nodig hebt, dan zit je altijd goed met een Core 2 Duo van 1.80 Ghz.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Tuurlijk, pas hem zelf maar aan. Wel een paar centjes nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit zijn wel erg lage 'requires' voor een game. Een beetje laptop kan de game draaien. Laptops kosten over het algemeen evenveel als een desktop, maar hebben wat minder performance. Als je een laptop wilt met de performance van een nieuwe desktop rond de 800, zal je richting de 2k gaan. Een laptop rond de 800 kan het aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het loopt zeker met de minimum systeemeisen. Je wil dan alleen niet weten hoe het uitziet. Hou dat even in gedachten. Als je een nieuwe laptop gaat kopen, ga dan voor een 'dual-core Intel' processor. Die hebben over het algemeen een goede prijs/kwaliteits verhouding. Laat je adviseren door de winkel, of beter nog.. Door een kenner!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, die zijn er genoeg.
je zult wel diep in de buidel moeten tasten.
om je te orienteren en goedkoopste leverancier te vinden kijk eens op: www.tweakers.net
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een laptop (acer van 3 jaar oud) van €400 en die draait sims 1 en 2 makkelijk af. Ik heb gehoord dat bij Sims 3 je minder hoeft te laden etc dus dan zal het zeker kunnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sure, je hebt steeds meer laptops die juist geschikt zijn om te gamen en films in goede kwaliteit af te spelen. Als je naar de Paradigit of een dergelijke zaak gaat en zegt "ik wil graag een nieuwe laptop, en ik wil erop kunnen gamen" kunnen ze je bergen advies geven. Niet meteen kopen, maar zeggen dat je er nog even over na moet denken en dan thuis via internet een vergelijkend warenonderzoekje doen op basis van de informatie die je hebt gekregen.

Laptops worden tegenwoordig niet meer gezien als extra computertje waarmee je onderweg nog wat werk kan doen in Word of Excel, ze worden steeds meer beschouwd (en dus ook gebouwd) als volwaardige systemen die ook de nieuwste games aankunnen. Maar zoals bij bijna alles: wil je meer, dan betaal je ook meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laptops zijn de dag vandaag zeer krachtig met het gamen.

Zie bron.

Alien laptops zijn de beste laptops op het gebied van 'mobiel' gamen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij doet de sims 2 het wel, dus ik neem aan dat de sims 3 ook wel moet lukken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is je budget, want als het je puur om de mobiliteit van een laptop gaat kijk dan eens naar de Fragbooks van Falcon Northwest. Deze zijn ongelovelijk duur (Beginnend bij 3-4K$) maar dan heb je het beste van het beste. Er is nog een andere serie laptops die duurder en zwaarder is, dus minder mobiel. Daar tegenover staat wel dat deze een zwaardere games aankunnen door oa een Quad-Core en Dual-VideoCards.

PS: Er zijn ook desktops van Falcon Northwest, deze zijn nog duurder (bij de Mach V serie rond de 10K$!)maar dan heb je overal twee of drie van, het is het aller-allersnelste en dat dan nog eens deskundig geoverclocked tot de max.

Moet je wel ff sparen...