Welke laptop past best voor mij?

ik zoek een kleine lichte laptop om mee op reis te nemen.
liefst met SSD opslag omdat, naar ik meen, die beter tegen schokken kunnen...
waarvoor gebruik ik die? op internet kamer boeken, betalingen te doen vanuit het buitenland, Fb en mijn mails raadplegen.
ik speel geen spelletjes, kijk en download geen films of muziek, geen manipuleren van foto's, en hoef geen grote opslagcapaciteit.

5 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
paulus811
5 jaar geleden
Waarom een laptop en geen tablet? Ik zou in jouw geval een iPad kopen, veel handzamer en goedkoper dan een laptop.
LeonardN
5 jaar geleden
Ik zou nooit een tablet nemen, altijd een laptop vanwege het keyboard. Maar dat is wellicht persoonlijk, zoals ik ook nooit een Apple product zou kopen, maar liever een Android-apparaat, zeker als je het over goedkoper hebt, maar helemaal als het gaat om uitbreidbaarheid/connectiviteit, waarbij het een sport lijkt voor Apple om zo min mogelijk te bieden.

Antwoorden (1)

Dan zou ik je een 11" inch laptop aanraden. Deze zijn klein en worden vaak gebruikt voor onderweg. De opslag zal niet super groot zijn omdat er vooral mee in de cloud wordt gewerkt. Ze zijn daarom stukken goedkoper dan de normale laptops.