Die druk wordt aangeduid in kilogram per vierkante centimeter (kg/cm²) in het metrische stelsel. In het Engels wordt in referenties ook vaak verwezen naar engelse ponden per vierkante inch (PSI)

'Meten' is in het Engels 'to measure'
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Een ongefundeerde min omdat.... ???
Erna55
5 jaar geleden
Plus. Ter compensatie.
LeonardN
5 jaar geleden
Omdat beheer het van belang acht dat minnen laagdrempelig moet zijn.
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2573052/even-wat-vragen-aan-beheer/
Ik heb alles uit de kast getrokken om dit te veranderen maar tevergeefs.