Past elke videokaart in een computer?

Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen daarom stel ik deze vraag
Mijn specs zijn:
Intel Core i3 2100 @ 3.10GHz
Sandy Bridge 32nm Technology
ASUSTeK Computer INC. P8H67-M LX (LGA1155)
2047MB NVIDIA GeForce GT 610 (CardExpert Technology)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
2.1K

Antwoorden (1)

Nee. Een videokaart dient allereerst compatibel te zijn met de overige hardware en bijvoorbeeld niet de voeding naar zijn grootje helpen en is je videokaart niet te goed voor je processor.

Daarbij hangt het ook van formaat kast en formaat videokaart. Sommige videokaarten passen domweg niet in de bestaande computer kast.

Ik zou deze vraag proberen te stellen bij Hardwareinfo (zie onderstaande link). Daar zal je ongetwijfeld een beter antwoord en eventueel een alternatief voorgeschoteld krijgen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" en is je videokaart niet te goed voor je processor."
Dat maakt natuurlijk niets uit, net zo min dat muis te goed zou zijn voor m'n processor, natuurlijk worden bij games in de minimale eisen ook CPU genoemd, maar een Titan XP kan prima overweg met een i3, is het verstandig? Nee, maar dat is het punt niet.