Welk type ssd past in mijn MacBook pro?

Via mijn stage heb een aantal beschadigde MacBooks weten te bemachtigen waarmee ik mag experimenteren. Ze hebben enkel wat dode pixels. Alleen moet ik weten welke SSD erin pas. Ik heb er een aantal bijgekregen maar die passen niet. Ik geloof dat het een MacBook pro uit 2013 is. Meer informatie in de afbeeldingen..

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Van een Macbook Pro uit 2013 kan ik nu al melden dat die niet 1-2-3 te vervangen is, uitsluitend via Apple omdat die SSD's niet in de reguliere handel te verkrijgen is, via de 2e hands markt zijn ze wel te verkrijgen maar ken je de geschiedenis niet. Andere merken m.2 SSD's passen niet vanwege de plaatsing van de inkeping.
Hoe je 'm moet vervangen staat heel duidelijk geïllustreerd beschreven bij iFixit(zie bron)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel dan ga ik even op zoek