Hoe weet je wat er stuk is in je laptop ?

Hallo , vooral als ik wil gamen doet me laptop raar. Lag maar ook af en toe als het beeld zwart is een horizontale streep die wel weer weggaat na een seconde. Ook kraakt het geluid.

Buiten het gamen heb ik niet zoveel last.
De laptop is pas een paar maanden oud denk bijna een half jaar.

Ik heb goede internet en alle drivers up to date.
Me laptop opnieuw geinstalleerd en na een week begon het gedoe weer.

Ik weet zeker dat er iets in me laptop niet goed is.
Maar hoe kom ik er nou achter wat ?

6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Om te weten wat er stuk is in je laptop, is het belangrijk om eerst de symptomen te identificeren. Controleer of er een fysiek probleem is, zoals een losse of gebroken verbinding. Controleer ook of er een softwareprobleem is, zoals een virus of een corrupt bestand. Als je de symptomen hebt geïdentificeerd, kun je een diagnose stellen en de juiste reparatie uitvoeren.
Bronnen:
2 maanden geleden