Moet je je ps3 controller resetten als je hem verkoopt?

Ik heb hem in de verpakking gedaan maar ik ben niet zeker of je die helemaal moet uitschakelen of niet.

Is dat een probleem of kan je koper hem gewoon gebruiken ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Nee, de koper kan hem gewoon gebruiken. De controller verbruikt wel stroom als hij aan staat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Controller hoeft niet gereset te worden, als deze eens via de usb kabel wordt verbonden met z'n nieuwe baasje dan gaat de bluetooth pairing helemaal automatisch. Bij geen verbinding gaat de controller in een sleep state na een tijdje, dus dat is ook geen probleem.