Waarom herkent mijn pc apparaten niet?

Ik wil graag muziek op mijn mp4 zetten, dus ik stop de usb kabel in de pc en in de mp4, dan verschijnt er een batterijtje (hij laat dus op) maar ik kan het apparaat nergens vinden. Ook bij 'deze pc' staat hij niet naast mijn harde schijf en dvd-station waar hij wel hoort te staan?

Dit probleem is met elk apparaat, op iedere pc in huis.

Hoe los ik dit op

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Mogelijk heeft uw pc geen stuurprogramma's geïnstalleerd voor de apparaten die u probeert aan te sluiten. Probeer de stuurprogramma's te installeren en controleer of de apparaten worden herkend. Als dat niet het geval is, kan het zijn dat de apparaten niet compatibel zijn met uw pc.
Bronnen:
2 maanden geleden