Kan ik mijn iPad met een magneet bevestigen op een ijzeren plaat zonder schade aan te richten ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
dudemeister
6 jaar geleden
neem 3 hard plastic ophanghaakjes voor een handdoek, zo'n een uit een stuk. Plaats ze precies op de maat van de Ipad op de ijzeren plaat, links en rechts en 1 onderin. Hangen.

Antwoorden (1)

Waarom geen klittenband? Als het een zwak magneetje is op een plek waar bijvoorbeeld de batterij zit, gaat het misschien goed. Maar eerlijk gezegd zou ik het risico niet nemen. Waarom geen plastic hoesje? Waarom geen 4 ovale draaisluitingen zoals die wel op tassen zitten?