De c, z en x toetsen doen het niet op mijn laptop. Ook als ik de x en c intyp komt er een raar bliep geluidje. Hoe kan ik deze weer laten werken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Maar hoe kom ik daar achter? ben namelijk niet zo handig met computers.
Op de z staat alleen een icoontje van het toetsenbord, maar dat is om de lichtjes van de toetsenbord aan te doen als het goed is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het heeft helaas niets opgeleverd. Opnieuw opstarten werkt ook niet, heb dit probleem eigenlijk al een maand.

Antwoorden (1)

Mogelijk is je toetsenbord instelling ongewild gewijzigd? Druk evt eens gelijktijdig op ctrl en shift.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als ik die toetsen tegelijk indruk gebeurt er helaas niks. De toetsen deden het eigenlijk van de een op de andere dag niet, namelijk nadat ik mijn laptop in een laptophoes deed en meenam op vakantie. Aangekomen op de bestemming kwam ik er ineens achter dat de toetsen het dus niet deden. De laptop lag gewoon stil in de auto en ik heb dit al meerdere keren gedaan zonder enig probleem, dus ik zou echt niet weten waar het aan ligt..