Hoe kan het dat ik opeens geen wifi meer heb thuis en gasten e.d. wel?

Ik heb sinds een paar weken echt een vreemd probleem. De telefoons van m'n vriendin en ik krijgen geen wifi verbinding meer op ons netwerk. Nog vreemder hij zegt wel verbinding te hebben, maar er komt niks door (internet, apps wat dan ook). Vrienden en familie hebben totaal geen problemen bij ons. M'n laptop en PS4 hebben meestal wel verbinding, maar moeten dan even uit- en ingeschakeld worden.

Ben er zelf wel 100 % zeker van dat het iets met m'n router is.
Er is niks veranderd, geen nieuwe telefoons, router of wat dan ook. Resetten en fabrieksinstellingen heb ik al geprobeerd. Iemand nog een briljant idee voor deze twilight zone?

Weet jij het antwoord?

/2500

In je reactie geef je aan dat je een TP-link hebt en een ziggo modem/router. Het router gedeelte van je Ziggo modem/router kan een conflict hebben met je TP-link router. Staat de Ziggo modem/router in bridge mode? (Router functie uitzetten en alleen modem gedeelte gebruiken) Handleiding om Ziggo router in Bridge mode te zetten: https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/bridge-modus/ Sommige modellen van Ziggo kunnen alleen in bridge mode gezet worden door de klantenservice. In dat geval moet je even met Ziggo contact opnemen via telefoon of twitter Mvg

Let wel op dat de RJ-45 In de LAN poort Moet, En niet in de WAN !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100