Wat is dit voor een stekker?

En bestaat er een verloop naar usb of zo voor?
Er staat MOLEX op.

Is van een externe oude floppy drive.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

Het is een connector die niet onder andere naam bekend staat dan "floppy connector" http://www.thinkwiki.org/wiki/Floppy_Connector

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.thinkwiki.org/w/images/8/85/FLOPPORT17photo.jpg
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb even flink gezocht. Waarschijnlijk is dit een aansluiting die alleen Toshiba gebruikte om het aansluiten van externe floppydrives op hun laptops mogelijk te maken. Behalve "external FDD port" kan ik er geen naam voor vinden.

Ik kan me niet voorstellen dat hier ooit USB interfaces voor gemaakt zijn. Waarschijnlijk is het makkelijker om een USB floppydrive te kopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Naast Toshiba gebruikte IBM ze ook. Maar dan met een ander bedradingsschema, dus ze paste wel enkel ze waren niet compatible. Was ook even zoeken idd, Ik ga er ook vanuit dat er geen USB connector voor gemaakt is.