Waarom wordt mijn beeldscherm zwart?

Ik ben gewoon rustig bezig met mijn laptop totdat plotseling mijn beeldscherm op zwart springt. Dit is al een paar keer gebeurd. Het is geen zwart zwart maar de zwart waarvan je kunt zien dat het beeldscherm nog aanstaat. Ik start mijn laptop dan opnieuw op en dan zijn de programma's op mijn taakbalk weg. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gebruik de hotkeys op je keyboard om te 'toggelen' tussen extern en intern monitor misschien dat door her-initialisatie het scherm weer terugkomt. Bij HP laptops(de mijne dan) is het Fn + F4
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
RoqueTrader ik heb het over het beeldscherm dat in de laptop zit ingebouwd. Ik gebruik geen monitor
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Leer eens lezen dan(!) Ik zeg toch dat je toggeled(wisselt) tussen intern(je LCD scherm) en extern (HDMI/VGA)....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Add. Of vind jij je LCD scherm geen monitor?!?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
wel rustig aan

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de kabel waarmee je je PC en de monitor verbind deels defect is.
Het is ook nog mogelijk dat je Grafische kaart kuren geeft.