kan ik meteen met een sneltoets naar mijn 2e beeldscherm?

Hallo allemaal

Ik ben een gamer en als ik game dan wil ik noch wel iets snel opzoeken.
maar het probleem is dat ik alleen naar mijn 2e beeldscherm kan gaan als ik op de windows toets druk maar dat duur weer een paar seconden en dat is vervelend. heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan alleen nog maar Alt+Tab bedenken. Je kan bij de meeste games niet met je muis naar het andere scherm bewegen. Dit kan pas vanaf het bureaublad.
Ritsuka
7 jaar geleden
dat het een paar seconden duurt ligt aan de snelheid van je pc

Antwoorden (2)

Met de toetsencombinatie Alt+Tab kun je switchen tussen verschillende openstaande programma's
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je speelt waarschijnlijk in full-screen, als dit zo is duurt het inderdaad langer als je op je windows-knop klikt, dit kan je voorkomen door in windowed mode te spelen. Als je de zijkantjes daarvan vervelend vind, kan je ook in windowed borderless spelen. (Je scherm word hiermee maar een stukje kleiner, als je het spel speelt merk je het niet)