Hoe KAN IK "verloren" fotoos terug vinden op je harde schijf ?

Onlangs de piraat versie omgezet naar de legalale,
Wat blijkt nu, de fotoos opgeslagen in de piraat versie zijn onvindbaar, de filmpjes staan d'er wel nog op.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo word je dus beloond voor het aanschaffen van het originele product!

Het beste antwoord

Ga naar Zoeken en zoek naar
*.JPG
Volgens mij vind je ze dan wel weer terug.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is idd een gemakkelijke oplossing ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lukt wel degelijk !

Andere antwoorden (1)

at kan met progjes als recuva, getdataback etc.
Google maa eens op data recovery softwre of programma`s zommige zijn trials en sommige gratis. Anderen kun je aanschaffen.