Waarom ben ik wél verbonden maar krijg ik geen internettoegang met mijn wifi repeater?

Het betreft een Dymond wr03. Ik stelde hem in via WPS. Ik krijg een krachtig signaal en via het correcte pasword werd ik dan ook verbonden. En toch is er geen internettoegang. De modem zelf die in de kelder staat geeft nochtans wel het wifisignaal zodat een computer boven de kelderruimte wel degelijk internettoegang krijgt via het wifi-netwerk van de modem...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
2.5K
BarendV
7 jaar geleden
Je moet de wifi van de wifi repeater wel verbinden met de wifi van de modem. Dus de repeater moet wel in het bereik zijn van de modem. Bijvoorbeeld bij de computer boven de kelderruimte.
https://www.youtube.com/watch?v=on-Vc9Zr4Aw

Antwoorden (1)

In dit geval ziet de pc wel de repeater maar krijgt de repeater of de modem geen toegang tot het internet. De pc krijgt in dit geval wel signaal van de repeater, maar de repeater geen signaal van de modem OF de modem krijgt geen internetverbinding.