Wat is het verschil tussen een laptop met 3 accucellen en een laptop met 6 accucellen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op zijn minst 3 accucellen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of wel we kunnen er niks over zeggen. Wellicht als je beide laptops linkt.

Antwoorden (1)

Ligt er aan hor ze geschakeld zijn. In serie, dan is de spanning bij 6 cellen verdubbeld, bij parallelschakeling is het vermogen bij 6 cellen verdubbeld.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar dat zegt niets over de vraag. Uiteindelijk zegt je opmerking helemaal niets volgens mij.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Want hoe weet je wat de individuele waardes zijn van de cellen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of zijn dat altijd de dezelfde waardes volgens jou?
jc54
7 jaar geleden
@ MrTomaat; Het maakt niet uit wat de waarde per cel is. Dit is gewoon een wet uit de natuurkunde (electriciteitsleer).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar wat heeft de vraagsteller aan die informatie? Ik denk eerder dat hij/zij het nut ervan bedoelt. Wat hij/zij ervan merkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gaat er niet om of je iets waars zegt, het gaat erom of je de vraag beantwoordt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij neemt je antwoord de vrijheid dat de waardes van de cellen gelijk is. Als dat niet het geval is, wat is je antwoord dan nog waard? Als dat zo is zou je de vrager onbewust verkeerd inlichten.
jc54
7 jaar geleden
@MrTomaat; Wat heeft de vraagsteller dan aan jouw reactie; op zijn minst 3 cellen...........
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@WDHBGS Als het zo is dat. 1. De cellen gelijk/gelijkwaardig zijn
2. De cellen hetzelfde geschakeld zijn
3. De laptops gelijkwaardig zijn in verbruik DAN kunnen we zeggen dat de laptop met 6 cellen waarschijnlijk langer mee gaat. Maar aangezien we 1.2 en 3 niet weten kunnen we niks zeggen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@jc54 Niets. Dat is het probleem met de vraag, er valt niks zinnigs over te zeggen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Echter ik geef niet de illussie DAT er iets zinnigs over te zeggen valt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat is meer waard? 3 zilverkleurige munten of 7 koperkleurige munten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je nou de aanname beschrijft, dan kan je wel zeggen wat je zegt. Maar dan moet je ook ff goed zeggen dat dat niet zo hoeft te zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is een beetje afhankelijk denk ik van of het 3 cellen van 30 versus zes van 15 zijn (natte vingerwerk, geen idee wat die batterijen doen), of 3 van dertig versus zes van 30.