past msi gtx 960 videokaart op mijn pc?

hallo ik wil mij deze videokaart aanschaffen msi gtx 960 maar past die op mijn pc? ik ken niet veel van pc's dus hier info erover
intel core i7@3.60ghz
8gb ram
moederbord acer predator g3-605 lga1150
voeding 500w model nr fsp500-50aaga
weet niet of je nog meer moet weten
mvg bill

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Lijkt mij een goede kaart voor de Acer systeem.
Op tweakers.net kun je zowel je systeem als de videokaart terug vinden.
https://tweakers.net/pricewatch/431576/msi-geforce-gtx-960-gaming-2g.html
7 jaar geleden
BarendV
7 jaar geleden
Hoi Draftydog, ik wil je niet teleurstellen, maar deze vraag is ook hier eerder gesteld en gebleken dat moederborden van Acer toch problemen kunnen geven met een upgrade van bijvoorbeeld de videokaart.