Ik heb een blauwe streep over mijn laptop scherm van boven naar beneden wie weet wat dit is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Antwoorden (2)

Aangezien wij die streep niet zien zit het hardwarematig in jouw telefoon of kortgezegd: Je beeldscherm is stuk.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik bedoel natuurlijk laptopscherm.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
In de vraag staat dat het een laptop betreft. Hoe kan het dan in de telefoon van vraagsteller zitten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Goed opgemerkt; aangepast.
Dat is de deining in het water dat op de afbeelding staat die jij als bureaublad in Windows 10 hebt gekozen. Je kunt het ook wijzigen in een andere afbeelding of in een effen kleur, als de streep stoort in jouw gezichtsveld.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De blauwe streep loop over het bureaublad
als er een pagina op het beeldscherm is ,is de blauwe streep niet te zien behalve in de takenbalk