Is het mogelijk toetsenbordinstellingen van een HP Pavilion laptop aan te passen?

Even een uitlegje denk ik.
Sinds vandaag ben ik werkzaam op een nieuwe computer.
Nu gebruikte ik nogal vaak de toets F2 om een bestandsnaam te wijzigen. In deze nieuwe laptop roept F2 echter de schermhelderheid op. Wil ik een mapnaam wijzigen, dan moet ik de Fn-toets + F2 intoetsen.
Is er een mogelijkheid om dit dusdanig aan te passen dat ik met F2 de mapnaam weer kan wijzigen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
3K

Het beste antwoord

Dat kun je in de BIOS van het apparaat instellen. Het heet "Action Keys Mode".
Zie: http://support.hp.com/us-en/document/c02035108
escape
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank, ga ik zo proberen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ha, helemaal gelukt.
Dank je wel.