Hardeschijf ziet schijf niet in verkenner maar wel in schijfbeheer hoe kan dit?

Mijn hardeschijf kan ik niet zien in mijn Windows verkenner maar als ik bij schijfbeheer zie ik hem wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want ik kan nu mijn schijf niet gebruiken

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de schijf nog geen letter heeft gekregen. Via schijfbeheer kun je de schijf een letter toekennen (bv D). Dan zak de schijf ook via de verkenner te benaderen zijn.