hoe krijg ik mijn printer/scanner weer werken onder windows 10?

Model : Canon pixma mp210.
de printer werk wel maar de scanner doet het niet.
wei kan mij helpen. Bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
7K
capthavoc
8 jaar geleden
probeer deze link eens als het goed is staat windows 10 in het lijstje of hij pakt hem meteen
Amadea
8 jaar geleden
Over welke link heb jij het, capthavoc?
capthavoc
8 jaar geleden
oops sorry ;) ik heb mac dus de link kan wel eens wat raar doet maar meestal valt hij wel terug naar het lijstje voor de OS keuze
http://www.canon.nl/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mp_series/pixma_mp210.aspx?type=drivers&language=&os=OS%20X%2010.11%20(El%20Capitan)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hij doet het weer met de driver van Windows 8 . mijn dank is groot

Antwoorden (3)

Door een nieuw scanprogramma voor jouw printer te downloaden, zodat deze ook geschikt is voor Windows 10. Dat kan je doen door te googelen op Canon Pixma MP210. Ik gebruik zelf nog Windows 7, en kan je daarom niet de juiste link geven.
Amadea
8 jaar geleden
Een meer voorkomend probleem. Sommige drivers zijn niet compatible voor windows 10. En als je dan drivers wilt installeren voor windows 10, dan kan het zijn dat je moederbord daar niet geschikt voor is. Bij mij waren het de front-USB poorten die niet herkend werden. De computerwinkel waar ik mijn P.C. gekocht heb herkende dit probleem. Ik heb destijds mijn gehele c-schijf leeg moeten maken en windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Daarna draaide alles weer als vanouds.
jc54
8 jaar geleden
Download de Windows 7 driver (kijk goed of je de 64 bit of 32 bits versie van Windows 10 hebt.) van

http://www.canon.nl/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mp_series/pixma_mp210.aspx?type=drivers&language=&os=Windows%208.1%20(32-bit)

Volgens http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-hardware/why-is-my-cannon-pixma-mp210-printer-not/5aa2508d-24ef-4ce8-a9b9-d0012daf4965?auth=1 zou dat tot succes kunnen leiden.