Kan ik op revo-uninstaller of bij programma's verwijderen instellen dat enkel programma's van mijn c-schijf gedesinstalleerd mogen?

Ik probeer mijn C-schijf leger te krijgen, zoals ik ook al in andere vragen aangaf. Omdat het niet zo goed lukt, probeerde ik het via revo-uninstaller. Maar als ik iets desinstalleer, is het gewoon weg van mijn laptop, zowel van de C-schijf als de kopie die ik maakte op de D-schijf. Bij configuratiescherm kan ik niet zien op welke schijf een programma staat.
Kan ik het zo instellen dat alleen de programma's op de C-schijf getoond en gedesinstalleerd worden?

8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. In Revo Uninstaller kun je de optie 'Alleen C-schijf' aanvinken bij het verwijderen van een programma. Hiermee worden alleen programma's van de C-schijf verwijderd.
Bronnen:
5 maanden geleden