Mijn laptop was gevallen juist op de achter zijde op het scherm batterij niet wil niet opladen hoe komt dat ?

hij was gevallen op de achter kant van het scherm niks aan het scherm maar als ik keek was de batterij niet aan het opladen en het pobleem is het steker waar ik het moet in steken voor batterij op te opladen is kapot ik kan hem er in steken maar hij laat niet op en hij gaat er te gemakkelijk er uit

Toegevoegd na 9 minuten:
en hoeveel kost het om te laten maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.2K
Cryofiel
13 jaar geleden
ik vind eerlijk gezegt vind deze vraag stelling zo onduidelijk erg vreemd ver woord dat ik zo niet kan snappen waar over je het heb om daar achter te komen moet ik mij erg in spannen en veel moeite doen waarom gebruik je deze schrijf stijl zo snap ik het niet zo goed dat kan toch niet je bedoeling zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als iemand iets verkeerds doet hoef je het nog niet na te doen maar je hebt wel gelijk met je klacht ik vind het ook vrij irritant lezen als mensen het vertikken leestekens te gebruiken ook al zijn ze compleet gratis maarja de een is de ander niet en in zo n geval ben ik daar blij om

Het beste antwoord

De connector voor je oplaadstekketje is losgekomen van je moederbord. Voor de heel handige hobbyist misschien te repareren, is een paar uur werk.
Als je die niet kent, zul je het apparaat ergens moeten laten repareren, want je hebt er zo niets meer aan.

Toegevoegd na 10 minuten:
Hoeveel het kost? Niet te zeggen. Het kan zelfs zijn dat je moederbord afgebroken is op die plek, dan is het de vraag of het niet voordeliger is om een nieuwe laptop te kopen.
Als je geluk hebt, dan is het met een soldeerbout op te lossen, maar het uit elkaar halen van sommige laptops is een heidense klus.
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ben bang dat door de val in je laptop iets los is geschoten en dat daarom niet meer kunt opladen.
Ik denk dat je hier zelf weinig aan kunt doen,ik zou als ik jou was de laptop naar een goede elektronica winkel brengen die verstand van pc's en laptops hebben.
Toevallig ken ik iemand die ook zijn laptop heeft laten vallen en bij hem was het pinnetje afgebroken waar de stekker in moet voor het opladen.
Hij is naar de winkel geweest en hij zou een paar flinke duiten moeten betalen voor de reparatie.

Je zou als de reparatie te duur word contact kunnen opnemen met je verzekering,sommige verzekeringsmaatschappijen dekken soms dit soort gevallen de schade (inboedelverzekering).
Maar houd daarbij wel rekening met een eventuele eigen bijdrage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft mijn zoon ook gehad.
kostte 200 euro om te laten repareren. hebben we niet gedaan.

ik heb ooit zelf een laptop opengeschroefd om eens binnnenin te kijken (oude kapotte) en dat was heel interessant, maar je krijgt hem met geen mogelijkheid meer zelf in elkaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer eerst eens nederlands schrijven.... 90 euro