Is deze optische minimuis wel geschikt voor mijn laptop met Windows 7?

Ik heb daarstraks een minimuis gekocht en nu lees ik in piepkleine lettertjes op de verpakking dat hij compatibel is met met Windows 9X/ME/2000/XP. Van Windows 9X heb ik nog nooit gehoord en Windows 7 staat er niet bij. Moet ik hem terugbrengen? Ik wil hem niet zomaar proberen want dan moet ik de blister open knippen en nemen ze hem misschien niet meer terug.

Wat Windows ME is weet ik ook niet

8 jaar geleden
in: Hardware
zondag
8 jaar geleden
Maar werkt hij ook bij Windows 7?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je details geven van de muis? Wel bijzonder dat het nieuwste OS XP is, dat is een OS uit 2001 En Vista is al weer 10 jaar oud. Lijkt me zo stug dat je een 10 jaar oude muis hebt. Zou bijna zeggen dat ze de tekst van oude verpakkingen gewoon nog niet hebben gewijzigd. Is het een Trust muis?
zondag
8 jaar geleden
Ik kocht hem vandaag bij DirkvdBroek voor €2,69. Deze muisjes liggen bij de spullen die deze week in de reclame zijn en daar ik niet geloof dat Dirk ouwe troep in de reclame gooit denk ik inderdaad dat die tekst nooit bijgewerkt is. Hij heeft gewoon een USB stekker; anders had ik hem nooit gekocht want mijn laptop heeft geen ronde poorten; mijn ouwe pc met XP heeft allebei de poorten, rond en USB.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gewoon doen, en als het niet lukt maak ik persoonlijk het geld over.
zondag
8 jaar geleden
Oei! That's an offer I can't refuse. ;) Het merk van dit muisje is Compuparts en er staat ook nog op de verpakking '800 DPI optische sensor van hogere kwaliteit voor grote precisie'.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou ja als ie het niet doet is er ook nog een grotere kans dat ie het sowieso niet doet, ook niet op een XP machine, maar dat kan je dus testen. ‘800 DPI optische sensor van hogere kwaliteit voor grote precisie’. Toe maar, dus straks zijn de plusduimpjes nog sneller dan ooit aangeklikt. Durf je het al aan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb ook ooit een muis van Compuparts gehad. Die ging niet lang mee.
zondag
8 jaar geleden
Voor deze prijs verwacht ik dan ook niet het eeuwige leven voor dit muisje. Maar ik wilde hem hebben omdat het een minimuis is die je lekker makkelijk meeneemt.

Het beste antwoord

Werkt gewoon op 7. Een muis is zo simpel die werkt altijd zonder enige problemen op een OS dat nieuwer is dan waarmee hij getest is. (mompelt iets met handen en vuur)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet eerder bang zijn voor RSI dan dat de muis niet werkt. Er kan nog wel een oude ronde stekker aan de muis zitten; kijk of die poort nog op je pc zit. De meest huidige pc's verwachten de muis in een USB poort. Er zijn wel adapters voor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Goeie, niet eens aan gedacht dat het in principe nog een PS/2-muis zou kunnen zijn. Maar als er nog Windows 9x op de verpakking staat is alles mogelijk.
zondag
8 jaar geleden
Nee niks aan de hand. Hij heeft gewoon een USB stekker.