De computer verzendt vele soorten radio signalen. Sommige expres (denk aan: Wi-Fi en Bluetooth) andere onbedoeld (denk aan ruis als gevolg van de hoogfrequente electronica-componenten.

Bedoel je "radio" als in: een muziekzender, dan kan een computer muziek uitzenden via internet, of men kan het analoge audio-signaal aan een zender koppelen en zo de ether in slingeren. Modern is een PDA zender die de digitale variant van de analoge radiozender is.
Ozewiezewozewiezewallakristallix