Werkt een usb 3.0 op een usb 2.0 poort?

Voor een vriend wil ik muziek op een usb stick zetten voor te gebruiken in zijn wagen. De usb stick die hij gegeven heeft is een 3.0 . De aansluiting in de auto is een 2.0 . Geeft dit geen problemen?

8 jaar geleden
in: Hardware
15.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, geen probleem. In de auto zal stick op 2.0 snelheid werken, maar voor muziek is dit ruim voldoende ook.

Het beste antwoord

Ja, dat is geen enkel probleem. Alleen zul je geen gebruik kunnen maken van de volle snelheid van de stick als hij in de autoradio zit, maar dat is niet erg. Succes!