Zouden mij componenten de GTX 970 tegenhouden?

Ik ben aan het overwegen om een GTX 970 te kopen maar houd mijn pc de gtx 970 dan tegen?
CPU: i7 950
Voeding Coolermaster 850 SilentPro
Moederbord:Asus ATX DDR3 Intel x58 Socket 1366 SATA (6Gb/s) USB 3.0 Motherboard (P6X58D-E)
en 6 gb ram

En wat moet er ge-upgrade worden om het wel te kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, kan prima. En anders moet je "alles" vervangen mobo+CPU (wellicht RAM).

Antwoorden (1)

je kunt upgrade maar je moet ook gelijk even jou Geheugen upgrade 6 gb is bottleneck. Check de bron ( is wel engels )