Wat zijn de prestaties van een MacBook air 13 inch 4Gb Ram Early 2014 met het spel Rust ?

Ik wou t spel graag kopen, Maar ik weet niet of mijn Macbook air 13 inch met 4 gb ram uit begin 2014 het spel Rust aankan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Minimale Systeemvereisten:

1. OS X Lion 10.07
2. 2Ghz Processor
3. 4GB RAM

Aanbevolen Systeemvereisten:

1. OS X Mavericks 10.09
2. 3Ghz Processor
3. 8GB RAM

MacBook Air Early 2014:

1. OS X Mavericks 10.09 voorgeïnstalleerd. (Upgradebaar tot El Capitan 10.11.X)
2. 1,4Ghz Processor
3. 4GB RAM

Je processor is niet genoeg om dit spel te spelen.
Onthoud wel dat de MacBook Air geen gamelaptop is, daarvoor kan je eerder een Windows laptop kopen of een MacBook Pro/iMac met Windows.