Camera niet gevonden op computer. Hoe los ik dit op? (Windows 8 computer)

Ik heb een SjCam en als ik mijn camera op mijn Windows 8 computer aansluit dan kan hij hem niet vinden. Op mijn vader zijn Windows 7 computer vind hij hem wel. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
8 jaar geleden
Zet je camera eens aan, of op stand foto's bekijken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Meestal een driver kwestie. Is hij zichtbaar in apparaatbeheer?
capthavoc
7 jaar geleden
Misschien is windows 10 toch een optie ?
het is meestel een driver issue maar kan me voorstellen dat voor windows 8 de driver moeilijk te vinden is.

tip probeer driver booster ?
die vindt ook veel ander drivers niet kopen maar gewoon de gratis versie gebruiken de downlaod snelheid is wat laag maar daar ismee te leven
en ben je klaar dan kan je het er net zo goed weer afgooien wat ze zullen je doodgooien met reclame en koop nu dingen
wat voor driver booster onzin is http://www.iobit.com/nl/driver-booster.php

Antwoorden (1)

Vaak wanneer een apparaat niet werkt wanneer het wordt aangesloten is dit een probleem met de 'driver'.

De driver is de software die windows nodig heeft om met het apparaat overweg te kunnen. Windows probeert deze zelf te installeren/te zoeken via internet wanneer je het apparaat aansluit, mocht dit niet lukken staat 95% van de keren de driver op de website van de leverancier.

Ik raad je aan om op de 'Support' sectie van de leverancierssite te zoeken naar je apparaat en daar de 'driver/stuurprogramma' te downloaden en installeren.