Kan ik een harde schijf met Sata 3 aansluiting aansluiten op een Freecom Network Drive Pro met Sata 2 aansluiting?

Mijn Freecom Network Drive Harddisk is kapot. Nu wil ik een nieuwe interne HD kopen 3,5 inch 2TB. Kan ik een harde schijf met Sata 3 aansluiting aansluiten op een Freecom Network Drive Pro met een Sata2 aansluiting?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Antwoorden (1)

via bij gevoegde link wordt alles uit gelegd over sata 1, 2 en 3. sata 3 kan op een sata2 ansluiting alleen de maximale doorvoer snelheid wordt dan lager.