Hoe moet je een koeler in je computer plaatsen?

Moet je een koeler plaatsen zodat de koeler naar buiten blaast of naar binnen blaast (Ik heb 2 koelers).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Voor naar binnen, achter naar buiten.
(boven ook naar buiten).

Er moet ongeveer evenveel naar binnen als naar buiten gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
https://www.endpcnoise.com/sites/default/files/silent_pc_airflow.jpg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een koeler aan de zijkant, welke kant moet die op?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
? 2 koelers en een aan de zijkant? Das raar. Zijkant is de laatste plek waar je wat doet. Kan die niet naar achteren?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of naar voren?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb er 1 achter en 1 zijkant, voor is geen plek
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Want daar zitten harde schijven en hdd bracket, past er niet tussen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat gek. HDD of koeler. Volgens mij klopt dat niet. Maar dan zou ik zijkant in, achterkant uit doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vaak zit er in her front nog ruimte voor een ventilator die de lucht naar binnen zuigt, over de HDD's heen. Heb je die misschien over het hoofd gezien?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daar zit te weinig ruimte, al geprobeerd, misschien moet ik de pc opnieuw bouwen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HDD's eruit fan erin, HDD's terug?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zal ik binnenkort doen, bedankt!