Word de accuduur van mijn Iphone 4s erg slecht door gebruik van een smartwatch?

Ik heb een Iphone 4s en ik ben van plan om een smartwatch te kopen. Maar een smartwatch moet verbonden worden met bluetooth. En bluetooth kost accuduur. Mijn Iphone 4s heeft een accu van 1432 mAh. Is er iemand die weet of dit er voor zorgd dat mijn Iphone 4s met gebruik van een smartwatch het einde van de dag niet gaat halen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Naudth1, Je moet minimaal een iPhone 5 hebben om gebruik te maken van de Apple Watch. Groetjes,
Nervoize.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Apple Watch is niet de enige smartwatch hoor
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste naudth1, bluetooth kost, zoals u zelf reeds had geconstateerd, accuduur. Hierdoor is het vrij plausibel dat dit er voor zorgd dat uw iPhone 4s het einde van de dag niet gaat halen. Een accu van 1432 mAh is aan de grote kant, en een smartwatch is nogal klein. Mijn conclusie is dat u bij uw lokale Apple Shop informeert over hoe het apparaat in uw telefoon kadert. Mvg, D.

Antwoorden (2)

Ja je batterij zal snel opraken aangezien de iPhone 4s geen Bluetooth LE heeft.
iPhone 5 en hoger wel en daar bespaar je veel batterij mee
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste naudth1,

bluetooth kost, zoals u zelf reeds had geconstateerd, accuduur. Hierdoor is het vrij plausibel dat dit er voor zorgd dat uw iPhone 4s het einde van de dag niet gaat halen. Een accu van 1432 mAh is aan de grote kant, en een smartwatch is nogal klein. Mijn conclusie is dat u bij uw lokale Apple Shop informeert over hoe het apparaat in uw telefoon kadert.

Mvg,

D.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De mensen bij de Apple Stores kunnen geen informatie geven over de Apple Watch omdat het nog niet verkocht word in Nederland