Waarom Print mijn Epson XP-302 printer met Wi-Fi instellingen niet vanaf mijn laptop?

De printer die ik gebruik is een Epson XP-302 met een Wi-Fi verbinding, ik wil deze printer gebruiken vanaf een HP laptop met Windows 8 Software. (dxDiag informatie als bijlage)
Wil hem gebruiken of via Wi-Fi of via Kabel. Heb met beide geprobeerd te printen maar bij allebei komt de opdracht in de Wachtrij en wordt dezelfde opdracht binnen 5 seconden weer verwijdert zonder geprint te worden. Alle inkt-Cartridges zijn gevuld en zo ver ik weet ook alle software geïnstalleerd.

Hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer eerst de firmware van de printer te updaten en probeer het daarna nog eens. Nieuwste firmware voor de printer kun je hier downloaden: https://www.epson.nl/nl/nl/viewcon/corporatesite/products/mainunits/support/11535

Antwoorden (1)

Installeer eerst de software van de printer in Windows 8 en controleer of je laptop ook verbinding heeft met je printer. Heb je meerdere printer geïnstalleerd kies dan in het printermenu de juiste printer als je gaat printen!