ik heb een laptop met interne dvd brander maar kan ik dan wel een externe brander aansluiten?

hallo,

ik heb een laptop met een interne dvd brander zonder lightscribe, maar ik wil er graag een met lightscribe functie kan ik als ik daarvan een externe dvd brander koop, die wel gewoon aansluiten op mijn laptop, en maakt het merk dan niks uit?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je kunt een externe DVD brander zonder problemen aansluiten, het merk maakt in zoverre iets uit dat de duurdere modellen zoals Plextor ook beter branden. Maar als jij een doorsnee brander neemt met lightscribe functie in een USB behuizing zal dat geen probleem geven.