kan ik een nieuwe videokaart in een all in one pc zetten?

Hallo mensen,
Ik heb een hp envy touchsmart 23 inch en de videokaart voldoet niet aan mijn eisen,
Ik graag goed en snel kunnen gamen zonder dat iets vastloopt.
Mijn vraag is: kan ik een nieuwe videokaart in mijn all in one pc zetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
2.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee. Als je wil gamen, moet je een goede desktop in miditower kopen. Geen laptops of all-in-ones. Die kun je niet of nauwelijks upgraden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Onderdelen vervangen in een all in one pc is niet zo evident net als in een laptop. Bovendien is de all-in-one niet mobiel, dus dat ene voordeel van een laptop heb je ook al niet. Oftewel: met zo'n all-in-one haal je enkel nadelen in huis. Overweeg voortaan een desktop. Is bovendien beter voor het milieu.

Antwoorden (2)

Ja dat is mogelijk, maar er zitten een aantal mitsen aan: Niet elke kaart kan er in(MXM 3.0 socket Type A), en je moet wat aanpassingen doen m.b.t. UEFI in de BIOS om deze kaart te laten werken(als je deze kaart al überhaupt kunt vinden). Je zou misschien eerst kunnen kiezen voor een snelle processor met daarbij een snellere geïntegreerde IntelHD(4000-4500) Echter veel mensen(en staat eigenlijk ook in de reactie van Mr.Tomaat) hebben de fout gemaakt deze all-in-one te kopen met het idee er ook op te willen gamen, wat dus totaal de verkeerde keus is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens hp forum kan dat, als je een mxmcard kan vinden die beter is als die er inzit
maar ik vraag me af of deze al dan niet te duur zijn
en/of uberhaupt te vinden zijn (met de juiste specs !!
en/of je installatie probleemloos zal verlopen
Als het niet een HP gerelateerde kaart is
dat is dus ook een gok
en dus zal deze zeker niet beter zijn als die er inzit.

Deze mooie allin one kan je het beste, denk ik, maar, laten zoals hij is.

Vrees dat je je alleen ellende op je hals haalt.
dan is het beter hem in te ruilen voor een goeie betere game pc.
capthavoc