kan ik gewoon mijn geïntergreerde grafische kaart van mijn processor uit schakelaar?

mijn laptop heeft vaak problemen met het kiezen van welke video kaart hij moet gebruiken.
hij pakt dan vaak de verkeerde waardoor mijn gaming laptop opeens geen gaming laptop meer is.
ik heb bijna alles geprobeerd. ik heb de nvidia configuraties verandert en geprobeert om de laptop de goede kant op te sturen door aan te geven dat hij voor alle aplicaties de video kaart moet gebruiken.
laptop specs:
MSI-GE40
CPU: intel core i7-4702MQ
GPU:Nvidia GeForce GTX760 / 2GB GDDR5
LCD 14" FHD, 1980x1080
Memory: DDRIII(L) 8GB
HDD: 750GB 7200RPM
Wireless: 802.11b/gm

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan. In apparaat beheer staan beide kaarten onder "grafische adapters" vermeld. De geïntegreerde kaart kan je uitschakelen door te dubbelklikken op de betreffende kaart. In het pop-up venter dat dan verschijnt kies te tabblad stuurprogramma en klik je op uitschakelen. Mocht je ooit een probleem hebben met de andere kaart, kan je hem ook altijd weer inschakelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
super bedankt dit helpt me echt :D