Stroompiek op USBpoort, hoe los ik dit op?

Ik had het vodafone programma al geopend.
Daarna de USBstick voor Vodafone internet in de USBpoort gedaan.
De laptop gaf aan dat er een stroompiek was en ik kon op iets klikken om het te herstellen. Waarschijnlijk heb ik de verkeerde keuze aangeklikt en nu werkt mijn USBpoort niet meer. (er zit maar 1 USBpoort op mijn laptop)
Ik heb het geprobeert via help maar ik kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
3.1K

Het beste antwoord

Ik vermoed dat die stick kapot is. Ik heb 't zelfde eens gehad met een USB-muis die kortsluiting had (kabel beschadigd).

Toegevoegd na 1 minuut:
USB-poort weer aanzetten:
-Rechtsklik op Deze Computer
-Eigenschappen
-Hardware
-Apparaatbeheer
-Schakel het USB-apparaat met een rood kruisje weer in
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ook zo'n stick, maar dit probleem ken ik niet. De waarschuwing moet afkomstig zijn van het bios van je laptop om deze te beschermen tegen een te hoog stroomverbruik. Waarschijnlijk heb je de usb-poort uitgeschakeld. Als je de laptop start, kun je met del, F10 of F12 in het bios komen. Daar kun je kijken of je de usb-poort weer aan kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaand is een oplossing, ook kun je even de usbdrivers opnieuw installeren.