Wat is de goedkoopste manier om mijn usb rfid reader te gebruiken op mijn iPhone/iPad? Doormiddel van bluetooth

Ik zou graag mijn usb rfid reader willen gebruiken op mijn iPhone/iPad, maar er bestaat geen adapter voor, althans naar mijn kennis niet.
Is er een goedkope manier om dit wel te kunnen?
De reader die ik heb werkt als toetsenbord en zou dus mischien via een adapter kunnen werken, maar ik weet niet waar en wat ik daarvoor kan gebruiken.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik denk dat dit apparaat is wat je zoekt: http://handheldsci.com/kb
Als je handig bent zou je ook een bluetooth keyboard kunnen modificeren tot rfid reader...