is het mogelijk om een videokaart in deze laptop te zetten?

DELL e6420 het is een i7 2720qm 8ram ssd120 500gb en is niet full hd en het heeft een nvdia nvs4200m en een intel hd 3000 de laptop zelf is snel maar in games lagt het. is het mogelijk om een andere videokaart in te zetten ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alles is mogelijk,... maar voor een bepaalde prijs! Bij een desktop kan je gewoon een kaart vervangen maar bij een laptop zit de videokaart OP het moederbord gesoldeerd waar je met een huis-tuin-en-keuken-soldeerbout niets uitricht. Gezien de prijs van die laptop kan je beter een andere kopen met een voor jou goede grafische kaart.

Het beste antwoord

Het antwoord was al als reactie gegeven. Deze grafische kaart is gedacht voor business computers. Je kunt hem nog tot 810 mhz overklokken, maar dan is einde latijn. Spellen uit 2011 lopen nog goed in lage resolutie.