Kan mijn playstation 4 2 schermen aansturen?

Heb een playstation 4, nu speel ik regelmatig met een vriend een racespel in splitscreen. Is het mogelijk om een 2e scherm aan mijn playstation te koppelen zodat ieder een eigen scherm heeft als je in splitscreenmodus speelt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben bang dat als je een tweede scherm aansluit dat je het zelfde ziet als op de andere. Maar playstation 4 is vrij nieuw dus zou misschien die optie wel eens kunnen hebben maar denk het eerlijk gezegd,niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee krijg je half beeld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@0omer Het is niet mogelijk zomaar twee beeldschermen aan te sluiten. Als je het doet met een simpele splitter krijg je twee keer hetzelfde beeld.

Het beste antwoord

Nee, althans niet zoals dat bij een PC kan. De PS4 heeft maar 1 actieve video uitgang.

In theorie zou je het met een speciaal stuk hardware kunnen splitsen over twee schermen maar dan krijg je twee keer half beeld. Niet twee keer vol beeld.