Hoe stop ik de geluiden die uit mijn speakers komen?

Ik heb een mixertje met usb op mn desktop aangesloten maar er komen geluid uit mn pc als ik bv iets knip en plak ofso, oftewel als mn pc iets te heeft. Het is soms brommend, het is soms een piepje, wel zacht, maar wel hoorbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
*oftwel als mijn pc iets te doen heeft.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je computer moet "werken" krijg je veranderingen in het stroomverbruik. Minimaal welliswaar, maar toch....ze zijn er. En een versterker kan diverse soort "ruis" versterken en hoorbaar maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze geluide stoppen, kan alleen door er een filter voor te zetten of de versterker uit te schakelen.
jc54