Wat kan de oorzaak zijn dat ik tijdens het bekijken van een filmpje op de laptop, vaak de verbinding met het draadloos netwerk verlies?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het is altijd een goede zaak om de nieuwste drivers van je draadloze netwerkkaart te gebruiken. Maar verder kunnen er allerlei oorzaken zijn voor een onstabiele wifi verbinding.
Bijvoorbeeld teveel storing in de buurt, slechte verbinding naar de antenne van je zender, te grote afstand naar je zender, verkeerde instellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is altijd wat mis met die verbinding, alleen heb je er extra last van tijdens het kijken van een filmpje, omdat daar een constante stroom data voor nodig is.
AWM
14 jaar geleden
Je kunt beginnen met te kijken of je signaalsterkte goed is.
Als je een router hebt kun je proberen om naar een ander kanaal te wisselen. Hiervoor moet je op de router inloggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij is het een slechte kabel

maar mijn huurbaas is te knieperig om hem te vervangen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat je de laatste drivers hebt geinstalleerd, dat verhelpt al een boel problemen.