welke video kaart moet ik kiezen voor gaming?

ik wou graag weten welke video kaart ik zou moeten hebben in mijn pc om er een redelijk game pctje van te maken.
en of er nog andere dingen zijn die ik zou moeten verbeteren om games zoals cod bf enz aan te kunnen.
graag onder de 150 euro.

specs: Productspecificaties
Processor
Processortype Intel Core i7
Processornummer Core i7-2600
Aantal processorkernen 4
Kloksnelheid 3.4 GHz
Geheugen
Intern geheugen 6144 MB
Type intern geheugen DDR3
pslag
Opslagcapaciteit 1 TB
Opslagcapaciteit harde schijf 1000 GB
Aantal harde schijven 1
Harde schijf snelheid 7200 RPM
Harde schijf interface Serial ATA
Cd/dvd-speler CD, DVD-/+RW DL
Geheugenkaartlezer Ja
Videokaart
Videokaart AMD Radeon HD 7570
Videokaartgeheugen 2 GB gereserveerd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

AMD Radeon R9 270(X). Wellicht een 750Ti van Nvidia aangezien die zonder extra stroomtoevoer werkt.

http://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvVNrAByzeDczDwg18igFgA