Wat voor soort RAM geheugen heb ik nodig?

Hee allemaal,

Ik heb een Medion PC met Windows 8.1 en vind mijn computer heel erg traag in de processen. Mijn harde schijf rattelt ook als een gek als ik een process opstart. CPU is ontzettend hoog als ik veel processen heb en mijn RAM staat op 99%. Ik wou dan ook even kijken of het misschien helpt om ander geheugen in te doen. Maar wat moet ik kopen? Wil sowieso 4 GB RAM maar ik weet niet welke er op mijn moederbord past. Kan iemand mij helpen?

Specs:

Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2,8 GHz (2 CPU)
Systeemmodel: Medion MS 7255
Videokaart: ATI Radeon HD 4800 series
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v.600PG

Met vriendlijke groet,
Carsten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
9 jaar geleden
de M in RAM staat voor memory, en dat betekent al geheugen. Je zegt nu geheugen geheugen
capthavoc
9 jaar geleden
probeer eens speccy die geeft ook aan welk typ geheugen nu in je bankjes zit

Het beste antwoord

Geheugen van het type DDR2.

Onder deze link kun je bv 4GB DDR2 bestellen:

http://www.memoryshop.nl/product/309838/crucial-4-gb-dimm-ddr2-800-kit-van-2.html?utm_source=google&utm_medium=pla&utm_campaign=Geheugen_%28intern%29&utm_content=Crucial_4_GB_DIMM_DDR2-800_Kit_van_2&ref=170722&label=16354-AGI-14819658024-ASI-75691881864-309838&gclid=CjwKEAiAvvyiBRDzrYuuldy6wB8SJABPJWObaLbh8GsPQlN478Zsf4jFHlOTPirliX9hBVb1xSxNdhoCkvLw_wcB

Deze link is een link van jouw moederbord en hoe deze te installeren in jouw moederbord:

http://www.manualslib.com/manual/293480/Msi-Ms-7255.html?page=22#manual