mijn vrienden zeggen dat mijn microfoon uitvalt als ik praat, hoe maak ik dit?

als ik aan het Skypen ben met vrienden is het zo dat als ik iets zeg, mijn microfoon daar pas halverwege de zin op reageert. hoe kan ik het maken zodat mijn microfoon niet uitvalt als ik aan het Skypen ben maar gewoon de hele tijd aan staat. het gaat om de logitech g230 headset.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dan moet je bij Skype instellingen wat veranderen denk ik, het volume waarbij je microfoon activeert.
9 jaar geleden
Tijdens het skype-gesprek zie je aan de rechterkant zo'n ||||! ding, druk daarop.
Klik daarna op microfoon en vink het vinkje microfooninstellingen automatisch aanpassen af
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan dat ||| ding niet vinden.