Hoe vind je een graphics kaart in een laptop?

Hoe vind je een graphics kaart terug in een laptop? Ik wil namelijk de graphicskaart van een laptop in een andere doen zodat die snel werkt want daar zit nu een slechte graphics kaart in.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan niet. De GPU zit nijna altijd vast in het moederbord. Uitwisselen gaat dan niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een nadruk op bijna zeg je zelf ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kans dat beide laptops een uitwisselbare GPU hebben, die ook nog eens compatibel zijn benadert de 0.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt de graphics van de laptop opvragen. Dan zul je hoogstwaarschijnlijk zien dat de graphics-hardware geintegreerd is op moederbord, dus er is geen aparte kaart is (zoals @MrTomaat ook al aangeeft).

Antwoorden (1)

Dit is helaas niet mogelijk, ze hebben een andere vorm.